lördag 3 oktober 2009

Mys kväll =)

Jag funderar på att byta från blogger till blogg istället då jag inte riktigt är nöjd. Krånglar hela tiden med mina uppdateringar på bloggar jag följer mm.. Har bara svårt att komma på ett domännamn, innan Milo kom var det så lätt det blev naturligt dujagden men nu är jag ju ingen den han är Milo så det får bli något annat... =P Jaja ni kommer märka när detta händer eftersom jag självklar kommer länka till den direkt här för alla som inte sett eller glömt bort =)

Idag har Richard varit på rally med pappa. Min far är nämligen utbildad mekaniker (arbetar inte som det) och fick erbjudande att följa med och hjälpa till på rallyt som var någon stans runt Nora och eftersom han älskar rallyn så följde han självklart med och han frågade då ifall Richard ville följa med så det gjorde han =) Så för min och Milos del har dagen spenderats hos mamma =)

Ikväll ska lilla syster och hennes kille sova här, det blir tacos, godis och film =)


Kramar Från Oss ..


♥ Amanda ♥ Milo ♥ Richard ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar