lördag 19 september 2009

En hel månad !

Idag är det en hel månad sedan jag låg på BB helt utslagen med en alldeles nykläckt liten Milo ♥ Tiden går verkligen fort! Han växer som bara den lillen =) Vi var hos bm igår och vägde och mätte och han är nu 55 cm lång och väger ca 5,4 kg... Han följer huvud och längd kurvan på medel men vikten går rakt upp (han bildar inte ens en egen kurva än så länge) =P Mammas lilla knubbis de =D Han sover mycket bättre nu, han vaknar en gång på natten och vill ha mat och det är ca vid 4 och sedan sover han till 8-9 ibland även 10 =O Skööönt, då får man sova några timmar sammanhängande vilket är guld. Han är så himla snäll =)

Jag älskar dig mer än något, du och pappa är mitt allt ♥

Man har inte så mycket tid över för bloggen som ni kanske märkt =P Jag försker komma ut med honom så mkt som möjligt så jag tar oftast prommenaden hem till mamma så han kan ligga ute och sova med och då blir jag kvar där till Richard kommer hem och då är det laga mat och vila som gäller, man ser ju varandra så sällan så man måste ju passa på när älskling är hemma =)

Ne nu ska jag fortsätta städa och sedan vill nog Milo ha mat när som helst nu =)


Kramar Från Oss ..


♥ Amanda ♥ Milo ♥ Richard ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar