fredag 4 september 2009

Mammas ♥ !!

Idag hade vi hem besök från Bvc barnmorskan =) Hon heter Jeanette så hädanefter kommer jag kalla henne för det då det blir så jobbigt att skriva allt annat =P Hon kom för att väga Milo och ojoj vad han har växt =D Han har gått upp ett halvt kilo på en vecka =P Hehe, deras rikt linje är 135g i veckan och han är ju långt över den så hon sa de att jag behöver inte fundera över ifall han växer som han ska =) Japp, bara grädde i mammas tuttar =) Vi har fått den bästa Barnmorskan allefal =) Super trevig och inte alls dömmande, vet inte om jag skrev det sist men hon hade även min syster och hennes son och hon fick ju barn när hon var 16.. =) Ja verkligen en super Bm =)

Åhh vilken kärlek det är... Jag är mamma till världens finaste barn, världens finaste lilla pojk, MIN Milo ♥ Helt obeskrivligt vad jag älskar dig, mammas och pappas stolthet ♥



Kramar Från Oss ..


♥ Amanda ♥ Milo ♥ Richard ♥

1 kommentar:

  1. Jeanette är underbar=) Lena e oxå jättebra om du får henne ngn gång=)

    SvaraRadera