söndag 27 september 2009

Vackrast i världen ♥ Bild special =)

Mamma och pappa älskar dig mest av allt ♥

Mysigt ligga pappas famn <3>
Mysigt att ligga i mammas också =) <3>

Såå himla stark i nacken =)


Titta vad duktig jag är =D


Lite trött.


Far och son, så himla vackra ♥


Far och son ♥ Mammas lilla knubbis


De där söta kinderna ♥ Vackra tillsammans


Mina älsklingar ♥


Sötaste ligger och vilar på pappas bröst =) Såå stark i nacken ♥


Mamma och son. Älskar dig ♥


Ursäkta min min det jag vill få fram är att min son är hungrig och vill äta upp mig =P såå underbart söt.


Vacker ♥


♥ Vi ♥








Kramar Från Oss ..


♥ Amanda ♥ Milo ♥ Richard ♥

7 kommentarer:

  1. Otroligt så söt man kan vara!

    SvaraRadera
  2. Vad otroligt söt han är !!

    Men det var skönt att höra att du oxå hade väldigt ond mensvär i början. Då behöver man lixom inte känna sig jätte orolig. :)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. min lilla älskling!!!!!!!! iiiiiihhhh!!!! sötenosen!! älskar dig bubben!! // moster/gudmor josse

    SvaraRadera
  4. Du är så fin Amanda!

    SvaraRadera
  5. fin han är :) ne nu är det inte alls långt kvar för mig , klart vi måste ses :) kraam matilda

    SvaraRadera
  6. ja jag fixar det här det är inga problem bara en aning jobbigt med allt nu. Men gud vad bra jag längtar efter dig och lillkillen du måste höra av dig så fort som möjligt gumman (: <333333333333333333

    SvaraRadera
  7. Fan va gulli han är, äkta grädd mjölk ;) <3
    Ja internet har inte funkat har inte kunna uppdaterat _:( Men det kommer ngon dag när jag har tid :)

    SvaraRadera